6 Noyabr 2015 21:52
507

Gürcüstan məhkəməsi "Rustavi-2" telekanalının rəhbəri ilə bağlı qərarını açıqlayıb.

Teleqraf.com xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, qərara əsasən, telekanalının rəhbərləri vəzifəsindən uzaqşalşdırılıb və müvəqqəti rəhbəri vəzifəsinə “İmedi” teleşirkətinin direktor müavini Revaz Sakevarişvili və kanalın sabiq səhmdarlarından biri olan David Dvali təyin edilib.

"Rustavi-2" rəhbərliyi hökmlə qarşı apellyasiya şikayəti verəcəyini bildirir.

Qeyd edək ki, hazırki hökumət telekanalı sabiq prezident Mixail Saakaşvilinin yaratdığı vahid Milli Hərəkat Partiyasının maraqlarına xidmət etməkdə ittiham edib.

Samir


Müəllif: